Polityka zwrotów i wymian

 

PROCEDURA WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE CROCSOUTLET.PL

  

Każdy Klient, który dokonał zakupu w sklepie crocsoutlet.pl ma możliwość zwrotu produktu w okresie 30 dni bez podawania przyczyny. Koszt zwrotu zamówienia ponosi kupujący. (Procedura dotyczy standardowych zakupów na stronie crocs.pl, nie dotyczy Bonów)

Dostępne są dwa sposoby zwrócenia towaru: 

 

1. Odesłanie zamówienia

 

2. Zwrot towaru w sklepie firmowym Crocs. 

 

 

 



1. Jak odesłać towar:

 


a.    Wypełnić formularz zwrotu. Dokument zwrotu jest dostępny do pobrania tutaj. Jeśli nie masz drukarki, proszę wypisz dokument ręcznie  drukowanymi literami podając wszystkie niezbędne dane dostępne na wzorze formularza.
b.    Przygotować paczkę z wybranymi produktami i dokumentem zwrotu. Do zwrotu można wykorzystać pudełko, w którym otrzymali Państwo od nas zamówienie. Formularz proszę umieścić wewnątrz pudełka razem z paragonem lub kopią paragonu.
c.   Wysłać paczkę bezpośrednio na adres: Intersocks sp. z o.o. ul. Poleczki 21/23 magazyn H, rampa 29A, 02-822 Warszawa. Telefon 793-303-043

Prosimy zachować numer listu przewozowego wysłanej paczki. Na stronach przewoźnika (np. Kurier / Poczta Polska) mogą Państwo sprawdzić historię transporu i upewnić się czy wysłana paczka przez Państwa do nas dotarła. Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów Inpost. W Paczkomatach można nadać paczkę z doręczeniem bezpośrednim pod wskazany adres.

Zwrot pieniędzy (koszt zwracanych produktów + koszt dostawy do Klienta) zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane.

Zwrot pieniędzy nastąpi poprzez wybraną przez Klienta przy składaniu zamówienia formę płatności. Jeżeli płatność była dokonana przelewem bankowym tradycyjnym lub za pobraniem, (bezpośrednio u kuriera / w paczkomacie InPost / w punkcie przy odbiorze) prosimy na formularzu odstąpienia od umowy wpisać numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24 czyli na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

 

Wymiana produktu na inny:


W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt wraz z dokonaniem nowej płatności do zamówienia..

Uprzejmie informujemy, że nowego zakupu można dokonać po aktualnej cenie dostępnej w sklepie.

 

 

2. Jak zwrócić towar w sklepie stacjonarnym:


a.     Udaj się do sklepu firmowego Crocs. Lista sklepów dostępna na stronie  Uwaga: nie dotyczy sklepu partnerskiego w Warszawa Złote Tarasy.

b.     Okaż sprzedawcy wydrukowaną fakturę lub jej elektroniczą wersję wysłaną na adres e-email podany przy składaniu zamówienia.

c.     Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni. Podczas zwrotu należy podać numer konta bankowego z którego była dokonana płatność. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24W tym przypadku również będzie wymagane podanie numeru konta podczas rejestracji zwrotu w sklepie.